Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zeco
1. Splošno
2. Prodajalec in upravljavec spletne trgovine Zeco
3. Sprejem splošnih pogojev spletne trgovine Zeco
4. Uporaba prava
5. Dostopnost informaciji
6. Ponudba artiklov
7. Rok in pogoji dobave
8. Cene
9. Informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja
10. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
11. Načini plačila
12. Izdaja računa
13. Pravica kupca do odstopa od pogodbe
14. Vračilo blaga in vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe
15. Stvarna napaka
16. Varovanje osebnih podatkov
17. Omejitev odgovornosti
18. Ocene, mnenja in priporočila
19. Avtorske pravice
20. Pritožbe in spori
21. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
1. Splošno
Sprejem splošnih pogojev spletne strani Zeco (https://zeco.si/) je pogoj za nakup na naši spletni strani,
zato
priporočamo, da si jih posameznik pred izvedbo nakupa oz. kupec natančno prebere.
Ti splošni pogoji poslovanja so dostopni tudi v pdf. obliki, in jih posameznik oz. kupec lahko shrani na
svojo
napravo s klikom na to povezavo.
Ti splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Zeco, pravice in obveznosti uporabnika oz.
kupca
ter prodajalca (KNOW-HOW d.o.o.) ter urejajo poslovni odnos med KNOW-HOW d.o.o. in kupcem.
2. Prodajalec in upravljavec spletne trgovine Zeco
S spletno trgovino Zeco upravlja podjetje (ponudnik storitev informacijske družbe):
KNOW-HOW trgovsko podjetje d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode; skrajšana firma KNOW-HOW d.o.o. (v
nadaljevanju; prodajalec ali KNOW-HOW d.o.o. ali trgovina)
matična številka: 5721687000
ID za DDV: SI 28110714 (zavezanec za DDV)
transakcijski račun: SI56 0203 2001 6144 053 (NLB d.d.) ter SI56 6100 0000 5206 628 (DH d.d.)
datum vpisa v sodni register: 23. 3. 1993
številka vpisa v sodni register: 1/21832/00
telefon: 01 36 21 268 ter 051 652 270
elektronska pošta: info@zeco.si
3. Sprejem splošnih pogojev spletne trgovine Zeco
Prodaja oz. nakup blaga preko spletne trgovine Zeco poteka v skladu s temi splošnimi pogoji. Sprejem teh splošnih pogojev je pogoj za nakup v trgovini Zeco.
Uporabnik oz. kupec je v spletni trgovini izrecno ob vsaki oddaji naročila posebej opozorjen na te splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila, to je s klikom na »Zaključi nakup«, z njimi v celoti soglaša.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), to je, ko svoj
nakup potrdi s klikom na »Zaključi nakup«.
4. Uporaba prava
Splošni pogoji spletne trgovine Zeco so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o
varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
5. Dostopnost informaciji
KNOW-HOW d.o.o. kupcu, še preden le-tega zavezuje pogodba ali ponudba, zagotavlja naslednje informacije:
1. podatke o podjetju KNOW-HOW d.o.o. (celotno ime firme in sedež, matično številko, podatek o vpisu v sodni
register in številko vpisa, podatek o obveznosti plačila davka na dodano vrednost),
2. kontaktne podatke podjetja KNOW-HOW d.o.o, ki uporabniku oz. kupcu omogočajo hitro in učinkovito
komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. glavne značilnosti artiklov oz. storitev,
4. končno ceno blaga oz. storitev, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali
storitve ni mogoče izračunati v naprej,
5. informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja, oz. opozorilo, da teh stroškov ni mogoče v naprej izračunati,
6. plačilne pogoje,
7. pogoje dostave oz. izvedbe storitve,
8. rok dostave blaga oz. izvedbe storitve,
9. seznanitev z odgovornostjo KNOW-HOW d.o.o. za stvarne napake,
10. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),
11. informacije o pritožbenem postopku pri KNOW-HOW d.o.o.
6. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Zeco ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Glavne značilnosti artiklov in redne cene so zapisane pri vsakem posameznem artiklu v spletni trgovini Zeco.
Artikli, ki imajo označeno znižano ceno glede na redno ceno, znižana cena velja do odprodaje zaloge tega
artikla oz. do dne, do katerega je določeno znižanje. Redna in znižana cena ter temu ustrezen odstotek znižanja je
naveden ob artiklu.
7. Rok in pogoji dobave
Rok dobave je 3 do 5 delovnih dni od oddaje naročila.
Dostavo artiklov Zeco opravljata Pošta Slovenije d.o.o. ali GLS (v nadaljevanju; dostavna služba).
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično
prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba in jo v ta namen imenuje kupec. Če kupec naroči
dostavo pri prevozniku, ki ni bodisi Pošta Slovenije ali GLS, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga, ne
glede na kupca, ob prodajalčevi dostavi blaga izbranemu prevozniku.
KNOW-HOW d.o.o. v dogovorjenem roku naročen artikel oz. naročene artikle pripravi v primerni paketni embalaži
in odpošlje kupcu po dostavni službi.
Na dan, ko KNOW-HOW d.o.o. naroči prevoz za paket ter na dan dostave, dostavna služba kupca z SMS sporočilom
oziroma
po elektronski pošti obvesti o pošiljki.
Za vsa vprašanja v vezi z naročilom ali dostavo lahko kupec kadarkoli pošlje elektronsko sporočilo na
elektronski naslov info@zeco.si ali pokliče na telefon 01 36 21 268 ter 051 652 270, in sicer vsak delovnik med 8. in 16.
uro.
8. Cene
Za vsak artikel je cena določena ob samem artiklu. V primeru znižanja je poleg znižane cene pri artiklu
prikazana in
prečrtana tudi redna cena ter odstotek znižanja, ki ustreza razliki med redno in znižano ceno.
Vse cene vseh artiklov so določene brez stroškov dostave. V primeru, ko cena artikla vključuje tudi strošek
dostave, je to ob artiklu jasno navedeno.
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je pri ceni izrecno
napisano drugače.
Prodajalec je zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, kot so določeni v teh splošnih pogojih.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o
ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo KNOW-HOW d.o.o.
kupcu omogočil odstop od nakupa.
Akcijske ponudbe oz. znižanja veljajo do datuma, ki je naveden v akcijski ponudbi oz. pri znižanju ali do
razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
9. Informacije o dodatnih stroških prevoza, dostave oz. pošiljanja
Cena dostave na območju Republike Slovenije za posamezno naročilo je 3,50 EUR z DDV in predstavlja strošek poštnine.
Kupec je dolžan strošek poštnine poravnati ob prevzemu blaga, oziroma skupaj s plačilom blaga po predračunu.
10. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
Kupec naročilo blaga izvede preko spletne trgovine Zeco.
10.1. Postopek naročila preko spletne trgovine Zeco
Kupec naročilo blaga v spletni trgovini Zeco izvede tako (primer za naročilo enega artikla), da:
1. med ponujenimi artikli, s klikom na želeni artikel odpre stran s podatki o glavnih značilnostih artikla
ter ceni,
2. določi količino artikla, ki ga želi naročiti,
3. klikne na gumb »Dodaj v košarico«,
4. odpre se stran »Nakupovalna košarica« s podatki o artiklih, ki jih je kupec izbral za nakup ter podatek o
skupni
ceni za vse izbrane artikle, skupaj s stroškom dostave,
5. v »Nakupovalni košarici« kupec lahko spreminja število želenih artiklov, artikel odstrani iz košarice, se
vrne na
možnost dodajanja drugih artiklov, ali pa nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«,
6. v primeru spremembe količine izdelkov mora kupec v »Nakupovalni košarici« za pravilen prikaz izračuna
skupne cene
klikniti na gumb »Posodobi košarico«,
7. v »Nakupovalni košarici« kupec izbere možnost dostave, in sicer s klikom na »Osebni prevzem«, kar pomeni
prevzem
na naslovu prodajalca ali pa »Dostava po pošti«,
8. na strani »Blagajna« kupec vpiše svoje podatke za sklenitev pogodbe, in sicer:
– ime,
– priimek,
– ime podjetja,
– naslov,
– poštno številko,
– mesto,
– državo,
– telefonsko številko za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba
kupcu
pošlje SMS obvestilo o času dostave,
– e-pošto za potrebe prodajalčevega obveščanja o statusu naročila oz. na katero dostavna služba kupcu pošlje
elektronsko sporočilo v zvezi z dostavo;
– dodatne podatke za naročilo,
9. v primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od naslova kupca, kupec v »Blagajni« izbere »Dostavi na drug
naslov«
ter vnese podatke za dostavo, in sicer v enake kategorije, kot po 8. točki,
10. kupec s klikom v označevalno polje lahko ustvari svoj račun pri prodajalcu, in sicer z vpisom gesla,
11. na strani »Blagajna« kupec s klikom izbere način plačila, in sicer med naslednjimi možnostmi:
– plačilo po povzetju,
– z bančnim nakazilom,
– PayPal,
12. s klikom na gumb »Zaključi nakup« kupec odda svoje naročilo z obveznostjo plačila.
V primeru nepravilne ali nepopolne izpolnitve podatkov iz prejšnjega odstavka je posameznik na to opozorjen,
in sicer je v opozorilu navedeno, katero polje za podatke ni izpolnjeno. Do izpolnitve kupec ne more
nadaljevati oddati
naročila.
10.2. Kupoprodajna pogodba
Pogodba, ki jo v zvezi z nakupom blaga v trgovini Zeco skleneta kupec in KNOW-HOW d.o.o. se šteje za
pogodbo, sklenjeno na daljavo.
Pogodba je mogoče skleniti le v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med KNOW-HOW d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko KNOW-HOW d.o.o. kupcu pošlje
prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: »Novo naročilo stranke« s katerim kupec
prejme potrdilo o sklenjeni pogodbi (v nadaljevanju – pogodba).
Kupec lahko kupoprodajno pogodbo shrani oz. natisne.
Od trenutka, ko je pogodba sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za KNOW-HOW d.o.o., kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
KNOW-HOW d.o.o. lahko za preverjanje podatkov, zaradi zagotavljanja točnosti dobave oziroma za obveščanje o
ažurnih
podatkih v zvezi z dobavo pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali uporabi njegov
elektronski
naslov.
Vsi podatki o naročilu, kupoprodajna pogodba in računi so v elektronski obliki shranjeni pri podjetju
KNOW-HOW
d.o.o., ki so kadarkoli dostopni kupcu na njegovo pisno zahtevo, ki jo poda prodajalcu na elektronski naslov
info@zeco.si
11. Načini plačila
KNOW-HOW d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:
1. z gotovino ob prevzemu,
2. z bančnim nakazilom na račun KNOW-HOW d.o.o. po ponudbi/predračunu,
3. preko PayPal sistema.
12. Izdaja računa
KNOW-HOW d.o.o. za prodajo svojega blaga kupcem izstavi račun, ki ga priloži pošiljki z blagom.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti
izdanih računov glede podatkov o naročniku ne upoštevamo.
13. Pravica kupca do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dne, ko pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca
tretja
oseba, ki ni dostavna služba, pač pa jo v ta namen določi kupec, odstopi od kupoprodajne pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe se začne šteti en dan po datumu
prevzema artiklov. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice
potrošnika do odstopa od pogodbe poslano prodajalcu pred iztekom odstopnega roka.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje KNOW-HOW trgovsko podjetje
d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode, tel. 01 36 21 268 ter 051 652 270, e-mail: info@zeco.si o svoji
odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali z elektronskim obvestilom poslanim po
elektronski pošti).
Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči na način, da izpolni in na naslov info@zeco.si
pošlje odstopni obrazec, ki se nahaja tu.
Če se potrošnik odloči za to možnost, bo prodajalec nemudoma potrošniku
poslal potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca.
14. Vračilo blaga in vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe
Kupec je v primeru svojega odstopa od pogodbe artikel oz. artikle prodajalcu dolžan vrniti nemudoma, vendar
najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Artikel oz. artikle je kupec dolžan vrniti bodisi osebno ali po pošti na naslov skladišča prodajalca
KNOW-HOW
trgovsko podjetje d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode.
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen,
pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Po dobavi artiklov sme kupec opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za
ugotovitev dejanskega stanja. Kupec v primeru odstopa od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če
je zmanjšanje posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov (ki se v primeru
pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14
dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe, z izdanim dobropisom povrne vsa prejeta plačila, vključno s
stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi kupčeve izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša
ponujena standardna oblika dostave s strani prodajalca). Tako povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim
sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je kupec izrecno zahteval
uporabo drugega plačilnega sredstva; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.
Prodajalec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je
blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
15. Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh
mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, bodisi po navadni pošti ali po elektronski pošti na naslov
info@zeco.si. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar
pregleda. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Glede prodajalčevega pregleda napake na blagu, prodajalec v roku 3 delovnih dni od prejema prijave stvarne
napake kontaktira kupca bodisi na kupčev telefon ali po elektronski pošti, da se dogovorita o načinu
pregleda
blaga, glede katerega kupec uveljavlja svojo pravico iz naslova stvarnih napak.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila
stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest
mesecev
od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– vrne plačani znesek ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– odpravi napako na blagu.
Poleg zahtevkov iz prejšnjega odstavka ima kupec v vsakem primeru tudi pravico, da od prodajalca zahteva
povrnitev škode.
Napaka je stvarna:
– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana,
– če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju
kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, bo KNOW-HOW d.o.o. čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodil
kupčevi zahtevi iz prijave stvarne napake. V kolikor bo obstoj napake na blagu sporen, bo KNOW-HOW d.o.o.
kupcu na njegovo zahtevo v zvezi z uveljavljanjem pravic iz naslova stvarnih napak odgovoril v roku osmih dni po
prejemu prijave stvarne napake.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu
potrošnikov.
16. Varovanje osebnih podatkov
KNOW-HOW d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani Zeco in
kupcev v
skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakona o varstvu
osebnih
podatkov.
Kupec je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je
dolžan
sporočiti morebitne spremembe svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni
podatki, ki jih
je navedel, pravilni.
KNOW-HOW d.o.o. osebne podatke posameznikov oz. kupcev obdeluje, če je obdelava osebnih podatkov potrebna in
primerna za:
– izvedbo pogajanj za sklenitev pogodbe s posameznikom ali
– za izpolnjevanje pogodbe, sklenjene s kupcem (naročila).
Upravljavec, obdelovalec oz. uporabnik osebnih podatkov posameznikov, ki obiščejo spletno trgovino Zeco (v
nadaljevanju – posamezniki) in kupcev pri KNOW-HOW d.o.o., za namene iz 3. odstavka tega poglavja je
gospodarska
družba KNOW-HOW trgovsko podjetje d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode, e-mail: info@zeco.si.
KNOW-HOW d.o.o. za namen iz 3. odstavka tega poglavja obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov oz.
kupcev:
osebno ime, priimek, naslov prebivališča, pošto, mesto, telefonsko številko ter naslov elektronske pošte
kupca oz.
posameznika.
KNOW-HOW d.o.o. osebne podatke posameznikov in kupcev obdeluje izključno za namene iz 3. odstavka tega
poglavja.
Vsi osebnih podatki posameznikov in kupcev so hranjeni pri KNOW-HOW d.o.o.. KNOW-HOW d.o.o. osebnih podatkov
posameznikov in kupcev ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen kadar je to potrebno za izpolnitev
pogodbe,
zlasti zaradi dostave naročenega blaga kupcu ali reklamacij. Kupec s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno
soglaša,
da prodajalec njegovo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko lahko posreduje
dostavni
službi, ki opravi dostavo naročenih izdelkov ali drugim osebam, katerih storitve so potrebne za izpolnitev
prodajalčevih obveznosti iz pogodbe.
Osebni podatki posameznika oz. kupca se shranjujejo le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena,
zaradi
katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali, vendar največ 1 leto od trenutka, ko je kupec oddal naročilo,
v
okviru katerega je prodajalcu posredoval svoje osebne podatke.
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov KNOW-HOW d.o.o. zagotavlja izvrševanje pravic v skladu s Splošno uredbo
o
varstvu podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji.
Posameznik ter kupec lahko:
– na elektronski naslov info@zeco.si,
– po navadni pošti na naslov KNOW-HOW trgovsko podjetje d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode ali
– ustno na sedež upravljavca na naslovu Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode,
pošlje svojo zahtevo:
1. za pridobitev potrditve ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke;
2. za dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
3. za pridobitev informacij o:
– namenu obdelave,
– vrsti zadevnih osebnih podatkov,
– uporabnikih ali kategorijah uporabnikov, ki so jim osebni podatki razkriti,
– obdobju hrambe osebnih podatkov;
4. za popravek osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
5. za izbris osebnega podatka, ki se nanaša nanj,
6. za omejitev obdelave (uporabe) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
7. da ugovarja obdelavi (uporabi) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
8. da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi osebnih podatkov, vključno z
oblikovanjem
profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način znatno vpliva nanj,
9. za prenos osebnega podatka, ki se nanaša nanj, na drugo osebo,
10. da preklicuje svojo privolitev v obdelavo enega ali več osebnih podatkov, ki se nanaša nanj.
KNOW-HOW d.o.o. se zavezuje zahtevo iz prejšnjega odstavka izpolnili v najkrajšem možnem času od prejema,
vendar
najkasneje v roku 1 meseca.
Posameznik oz. kupec ima v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico vložiti pritožbo
pri
Informacijskem pooblaščencu.
17. Omejitev odgovornosti
KNOW-HOW d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni
na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako
hitro, da KNOW-HOW ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo KNOW-HOW d.o.o. kupca
obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
KNOW-HOW d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna
napaka
se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu
strank
štejejo za odločilne ter jih KNOW-HOW d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To
vključuje tudi očitne napake v ceni.
KNOW-HOW d.o.o. si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran spletne trgovine Zeco ali onemogočiti dostop
do
nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo
spletne
trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si KNOW-HOW d.o.o. pridržuje pravico preklicati oddana
naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil se KNOW-HOW d.o.o. zavezuje o tem
obvestili v najkrajšem možnem času kupca in ga seznaniti z nadaljnjimi koraki.
18. Ocene, mnenja in priporočila
Kupec ali drug posameznik lahko v spletni trgovini Zeco poda svoje mnenje, oceno in priporočilo, za namen
javne
objave na spletnih straneh trgovine Zeco.
KNOW-HOW d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih
KNOW-HOW d.o.o. pregleda. KNOW-HOW d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi,
neprimerni ali ki po oceni KNOW-HOW d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja
in
KNOW-HOW d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. KNOW-HOW
d.o.o.
ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v
poslovnem
interesu KNOW-HOW d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja
hkrati
izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in
komentarje
ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na KNOW-HOW d.o.o.
19. Avtorske pravice
Vsebina spletne trgovine na naslovu https://zeco.si/, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo,
tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi so last podjetja KNOW-HOW trgovsko podjetje
d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode, ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in drugimi
predpisi avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega
pisnega
dovoljenja podjetja KNOW-HOW trgovsko podjetje d.o.o., Zgornje Pirniče 68, 1215 Medvode.
20. Pritožbe in spori
KNOW-HOW d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. KNOW-HOW d.o.o. se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s KNOW-HOW d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 36 21 268 ter
051
652 270 ali po elektronski pošti na info@zeco.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zeco.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo
v
petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga
vseskozi
obveščal o poteku postopka.
KNOW-HOW d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko
vrednostjo
zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KNOW-HOW d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se
morebitni spori rešijo sporazumno.
21. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi KNOW-HOW d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja
potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v
skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
KNOW-HOW d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije,
na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov
(SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.
2016/2004
in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Medvode, 24.5.2019